Anna / svartvita glasögon =)

Anna!

Jag hoppas att du har det bra!?
Jag har det ok, det kunde ju vart bättre. Men så e ju livet.

Livet e inte alltid som man tänkt sej, tyvärr. Kul att träffa dej

Föresten på Coop eller vad det hette.

Som du kanske har hört så ska jag eventuellt flytta tillbaka till Kalmar

Kommun igen, men jag vet ej när? Det e min social som står för det.

Jag kan inget mera göra än att vänta på henne. Det lär ju ta lite tid,

Så mycket har jag fattat i alla fall. Dagarna hemma här efter avdelningen

Har varit ganska så jobbiga, har gjort mycket dumma saker, vet ej varför men jag gjorde det

Men nu e det gjort så jag kan ej få det ogjort ju hur än mycket jag vill.

Saknar min kompis Mari allt mer & mer för varje dag som går. Kan inte fatta

Att hon e borta, jag får liksom inte in det i mitt huvud,

Det känns bara som att hon e på semester och ska snart komma hem,

Jag går här å väntar men hon kommer aldrig. Det e tungt, alldeles för tungt,

Jag vet inte vad jag ska göra för att få det att kännas lättare? 

Saknar dej & Lasse mest av alla. Synd att man ej får ha kontakt :/

Men jag skriver i min blogg till dej istället, ingen annan vet vem du är mer än jag!

Så ett brev till dej i min blogg, ha känn dej hedrad, för det e inte alla som jag tar med mej,

Haha :P

Har inte haft tid att skriva brev o skicka till dej, så jag gör det via min blogg istället sålänge. Skickar ett brev sen till dej när jag vet mera o hur det kommer att se ut!

Så jag hör av mej på ett eller annat sätt!

Men till dess, ha det bäst,

Stor kram till dej från mej Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0