Åt helvete med er / Landstinget / Friaborg

jävla as ni är, skickar en hit & dit bara sådär,
när fan ska jag få ha det bra? när ska jag få vara
kvar på ett ställe o få finna mej till ro?
när ska jag få lycka?
När ska jag få glädje?
när ska jag få kärlek?
Fuck you all for ni bara driver med mej,
ni tror jag e ett jävla flytt objekt, men en sak,
Där har ni fan fel, nu får det ta ett slut för jag pallar inte ha
det såhära mera det gör jag inte.
jag skiter snart i allt, för jag har inte energi kvar,
jag har inget att ge, allt e bara ett jävla spel,
soc hit, å soc dit, vi ska få det att gå bra för dej rebecca,
visst, ta er nån stans ni gör det bara svårare för mej.
11 fucking jävla år i bara onödan, fuck you,
jag ska fan döda er allihopa när jag får se er.
ni e inga människor, behandlar mej som ett fucking djur,
men nu ska det vända och ni ska få se vad jag går för.
inget jävla mesigt spel mera, det e jag trött på,
nu ska det ske, öga mot öga, inte telefon eller mail utan i
värkligheten. så e det bara.
men tills dess, FUCK YOU sug kuk era as

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0