Avd 12 / S-hamn

Jag vet ej vart jag ska börja men jag ska nog börja med att
tacka er för all hjälp och stöttning ni gett mej.
Jag e oerhört glad att jag fick komma till er,
jag kan nog aldrig tacka er nog med ord,
men tack för allt, den hjälpen ni gav mej,
den tiden ni er tog till mej, / TACK.
Jag ser helt annorlunda på livet nu,
det finns ett hopp, det finns faktiskt glädje,
man ska bara hitta dit, vägen kan vara lång men
man kommer fram tillslut. Och det har jag gjort nu
tack vare er, jag vet vad jag vill!
Äntligen, efter 11år så vet jag vad jag faktiskt vill.
Helt galet sjukt, men det e tack vare er på 12:an :)
 Jag kunde inte ha fått bättre hjälp än det ni gav mej,
så tack ännu en gång. Ni kommer alltid
att finnas i mitt hjärta, alltid, jag låvar!!!
Ni hjälpte mej upp då jag ville ner,,,
shit alltså, tack igen.
Avdelning 12 NI ÄGER ;)
Stor kram till er alla där från mej Rebecca.
P.s. tro inte att ni blir av med mej för jag kommer höra
av mej då å då & berätta hur det går för mej =)
Ni är BÄST..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Vännen! Hur är det med dig? Hör av dig! Kramar

2008-04-17 @ 19:42:15
URL: http://www.jacobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0