Festen slutade med

Att jag spydde & att vi gick hem, hehe,
jag blev as kass, fast jag drack inte så mycket
i alla fall tycker jag, jag drack en flaska vodka,
37% =) Yeah... men fy fan vad jag blev dålig.
men annars var det kul på festen,
det var jag Anna Eric, johannes å ja några flera.
satt nere i parken, för vi får ju ej sitta hemma här
på behandlingshemmet & dricka, men
de kom på oss i alla fall för jag var så full
att jag hade visst gått in till dom ;P hehe, smart jag e va?
jag hade sagt till personalen att jag skulle på permision därför
att annars viste jag att jag inte kunde festa. men det visade
sej ganska så snabbt att jag ej var på permision så det kommer
bli ett jävla liv nu på personalen, speciellt nu på måndag då
cheferna kommer, åååååååh vad skäl vi kommer få,
skulle ej förvåna mej om de satte mej på antabus eller va fan det heter ;P
Hehe skiter jag blankt i i alla fall.
jag e frivilligt plaserad så jag gör som jag vill, men sen om de
kastar ut mej det e en annan sak :P Tror jag..
Aja skit samma, jag har tabbat mej nu många gånger på mindre
än en vecka så jag lär ju få konsekvenser utav detta.
men men skit samma. pallar ej bry mej längre,
bara skaka på huvudet o säga OK. inget mer med det.!
min kontaktperson e helt jävla borta i huvudet,
dum jävel jag fått asså. finns inget i hennes huvud.
totalt pantad, som jag hehehe.....
ha det bra,
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0