Vem tänder stjärnorna?

Fy fan vad jag mår kasst,
vinden vänder på mej, ingen e med mej,
det e ensamt o kallt,
jag vet ej vem jag vill vara?
men jag måste våga bara vara mej själv.
men kan jag det?
Sitter & lyssnar på Eva Dahlgren nu med låten Vem tänder stjärnorna.
jag fäller några tårar & jag funderar samtidigt på hur fan jag ska
leva mitt liv? jag vet ju inget, jag vet inte vad jag vill,
jag känner mej inte själv längre,
jag är rädd, så rädd så ingen kan förstå.
visst jag e den tuffa tjejen som e iskall,
men innerst inne så e jag bara så rädd,
känner mej så liten & så sviken,
mitt hjärta e brustet, det e bara sår,
hur ska jag få dom läkta?
jag blir bara sårad vart enda gång jag litar på någon
eller öppnar mej lite för någon så försvinner de alltid,
o jag fattar inte varför?
jag hatar mitt liv, men jag
älskar min katt Tiger mer än allt annat på denna jord.
hade jag ej haft honom så hade jag tagit mitt liv föär länge länge sen.
det kan jag garantera, jag lever just nu för min katt men när han försvinner
så går jag oxå för jag orkar inte mera.
Jag saknar dej Mari, vila i frid min vän, jag älskar dej gumman!
kan inte fatta, du e borta, borta för gott.. fy fan.. det gör ont.
image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0