Dagarna...

Dagarna bara går, det e så tråkigt,
finns inget att göra, mår bara sämre,
vet ej vad jag snart ska göra?
känns lite som om att jag inte riktigt orkar mer.
jag vill bara bort, försvinna för gott.
Saknar dej Mari som faan, det gör
så ont inom mej.
Dagarna e detsamma varje dag.
Idag ska jag ner på stan o göra inget,
sen ska jag duscha å göra inget,
sen ska jag äta o göra inget
ikväll kolla på tv men inget göra.
skit skit skit skit skit..... piss tråkigt.
lyssnar på min musik hela dagarna,
tänker så det stänker, men jag
kommer ej fram till nåt vettigt :/
Aja skit samma...
Ska ringa min social oxå idag & se vad dom har att säga.
Ska sluta med antabusen oxå, usch för den,
jag mår så illa när jag tar den. men jag måste ju
sluta dricka sprit så det e väl bra att jag har antabus ett tag
men jag vill ej ha den i evigheter för den får mej
att må illa...
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0