Hundvakt till Hebbe 5 månader gammal =)

Jävlar vad han e leksen av sej, men vissa stunder orkar han inte mera,
han glider omkring på mitt golv rakt in i väggen för han fattar inte att det
e halt på golvet, hehehe ganska kul. Men det e inte kul när han bajsar, ( usch )
men han är endå ganska så lugn för att vara valp tycker jag.
han lyder en väldigt bra, han kommer när man ropar på honom o man
behöver ej koppel till honom. så han e duktig :)
men nu e det första natten han ska sova hos mej :P
får väl se hur det går, jag hoppas det går bra!
bara han inte tuggar sönder mina saker så e det okey =)
nähep nu ska jag röka sen gå och lägga mej.
p.s. jag hade jätte trevligt med Petra häromdagen då vi åt glass nere
vid hamnen, skönt att komma ut lite.
Petra e en super bra tjej, hon förstår mej oxå, dels med mitt  "handikap" o det
känns tryggt. jag saknar petra när hon ej e här för hon e så jävla bra.
hon kan mej o vet hur jag fungerar, o det e en lättnad för mej :)
Saknar oxå dej Anna med svartvita glasögon, du var en underbar person som
alltid kommer att finnas i mitt hjärta!
du får ej ta kontakt med mej men jag hör av mej till dej istället, berättar hur allt går
å så. Du kan ju annars bara fråga Petra, jag bryr mej inte om ni snackar om mej,
det e helt ok, så tystnadsplikten från min sida e borta, det e bara att prata på!
jag saknar er, Anna, Petra.. Ni är fina människor som värkligen bryr er om mej
och det känns oerhört bra inom mej, veta att någon bryr sej!
nehep nu kan jag snart inte hålla ögonen öppna så jag får gå å lägga mej nu!
ha det så bra,
kram på er, eller ja vissa i alla fall,
Natti natti

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0