Kärlek <3

Hur fan så ont kan kärleken göra egentligen?
Jag har så ont inom mej, varje gång jag ser dej,
hör dej eller du e i min närhet så saknar jag dej så.
Jag älskar dej ännu så mycket, men det kan
aldrig bli vi igen :( tyvärr.
jag blir så ledsen när jag ser dej,
minns våra stunder vi hade, men nu e det helt dött.
vi e ju vänner men det e så svårt, för det gör så ont
inom mej att vara i din närhet.
jag vill säga till dej att jag ännu älskar dej men jag kan bara
inte göra det. får inte förstöra våran vänskap.
Men du ska veta att det e jobbigt. varje dag..
Men den dagen jag flyttar härifrån så ska jag säga det
till dej, att jag ännu älskar dej.
Men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, hur än
ont det gör så får jag stå ut.
för det e ju faktiskt slut.
men jag älskar dej ännu.
kan inte släppa taget om dej hur mycket jag än vill,
det går bara inte å jag vet ej varför?
men så e det.

Det gör så ont.


Kommentarer
Postat av: Lojzan!!!

Tja!!!

Jag gillar din blogg. Jag förstår hur du känner dig.

Om du vill så kan du väl läsa min blogg.

2010-10-01 @ 13:53:30
URL: http://iamapunkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0