Ni är besvikna? Fuck you =) jag röker heroin bäst fan jag vill :)

hur fan kan ni komma o säga att ni e besvikna på mej
för att jag tagit heroin? vi snackar inte ens, ni hör ju fan aldrig av
er heller, så kom inte å säg till mej att ni e besvikna för ni
e fan inte så mycket bättre själva.
Skaffa ett eget liv å sluta klaga på mej, jag e fan bara en mäniska jag oxå,
men det e kanske inte ni, ni är ju så jävla perfekta å kan allt, vet allt..
jo visst, kyss mej i röven.
Bullshit från er, fuck you all.
varför bryr ni er nu när ni inte brydde er innan?
var det bara för att jag hade skrivit här i min blogg
att jag tagit heroin, då helt plötsligt hör ni av er,
men inte annars.
dra åt helvete med er.
BESVIKNA kan ni vara bäst fan ni vill för jag skiter i det,
om det e nån som ska vara besviken så e det fan jag.
stick med er.
Jag röker heroin bäst fan jag vill, när jag vill,
det e inte erat bekymmer, för ni har inte brytt er tidigare så
lägg ner den stilen.

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0