Soc möte i Fredags den 23/5

Det gick väl hyfsat bra tyckte jag.
ska te kalmar inte nu denna veckan men nästa igen
o kolla på en lägenhet. det e en tvåa på markplan.
men jag vet ännu inte vad jag vill :/
alltså att bo kvar i simrishamn eller att flytta till kalmar,
det e det jag grubblar på mest nu.
jag har ju faktiskt en hel del vänner här i simrishamn
och en massa folk jag känner och jag vet ej om jag vill ge upp det?
för kalmar e ju liksom som att börja om från början o jag vet ej om jag vill det
eller kommer att klara det?
jag vet faktiskt inte det.
mår inte heller så bra just nu, massa bråk mellan mej å en
annan, känns jobbigt bara, vet ej vem jag ska vända mej till? :/
nu ska jag i alla fall sova.
god natt.
p.s. jag hoppas du har det bra Anna med glasögonen :)
saknar dej då & då. du var så bra att prata med, eller du fick mej till att
prata, öppna mej lite, detsamma gäller petra som jobbar här.
tycker mycket om petra, och dej anna!

Vet ej vad jag vill? CP..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0